RSS

Magyar vagyok ...............

írta: Csulacsovics ; 2011.12.03. 15:43

Tegnapi napom egy szemészettel kezdődött és avval is ért végett !szemesz.jpg

Szemüveges vagyok ,és ez által minden évben vissza kell mennem a szemészetre kontrolla ,  De ma 10re kaptam időpontot , ami októberben foglaltam le :):)

Na oda értem 10re láttam hogy kevesen vagyunk sima lesz , HÁT nagyon nem lett az !!!

teltek a percek és azon kaptam magam , hogy 11:30 és meg se szólítottak !

11:45-kor jön a doktornő és ezt mondta :

-Mennem kell műteni , majd bemennek a kijelölt orvoshoz

12:30kor behívtak és a a legbénább embert fogták ki nekem , aki még pupillámat  se tudta kitágítani :)

Utána az olvasás csak 1 óra volt 

A végén pedig 4:45 órát töltöttem el a csodálatos szemészeten :)

Így válasszatok Magyar szemészetek közt 

De közben álmodoztam :) Előre is bocsi ha rossz a helyes írásom , nem ment még ki az anyag :)silverxe.JPG

 

 

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://mobil-mania.blog.hu/api/trackback/id/tr923432182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása